A multinacionális cégek egyik nagy versenyelőnye, hogy a vállalat fejlesztésére fordítható keret jelentős.
Véleményem szerint a fejlesztés nem más, mint alkalmazkodás az új kihívásokhoz: akár egy változó piac, akár egy gazdasági válság okán.
A közepes vagy kisebb vállalatok sikere nagyon kiszolgáltatott a külső tényezőknek és jóval kevesebb pénzügyi tartalékkal rendelkeznek, a cél általában a tűzoltás.

A fejlesztés és korszerűsítés olyan területeken, mint az ügyfélszolgálat, számlázás, logisztika, vagy akár humán erőforrások, lendületet adhat a vállalat működésében.
Nagy multinacionális cégeknél szerzett tapasztalatommal, illetve munkatársaim segítségével lehetőséget szeretnék nyújtani arra, hogy tanácsainkkal felépítsünk egy új vállalati dinamizmust, stratégiát és megközelítést azokkal a vállalatokkal, melyek készen állnak a változásra.

